Вчитель повинен уміти працювати в сучасних умовах...
Об'єктивне прискорення науково-технічного і
соціального прогресу, кризові економічні, екологічні, демографічні, політичні
та інші явища, що виникли у сучасному світі, неминуче позначаються на системі
освіти, загострюють протиріччя і труднощі формування молодого покоління.
Традиційні педагогічні засоби виховання, змісту й організації
навчально-виховного процесу все частіше не спрацьовують. Через невідповідність
темпів і характеру соціальних та педагогічних процесів виникають кризові явища
в педагогіці.
Найважливіші з них виявляються у нездатності
освітньо-виховних закладів, по-перше, впливати на дитину для формування цілісної,
а не "часткової" особистості, по-друге, у невмінні враховувати
індивідуальні, вікові та соціо-біопсихологічні особливості вихованця,
неповторність особистості кожного. Тому у сучасному вимогливому та
швидкозмінному соціально-економічному середовищі рівень освіти, її вплив на
особистісній розвиток дитини, значною мірою залежатиме від результативності
запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних
засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які
розвивають діяльнісний підхід до навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий